TRX Intro

for dig, som skal starte med TRX, her arbejder vi med indstillinger og teknik.

TRX Suspension Training er træning med egen kropsvægt

Timen er for dig, der der er nybegynder på TRX. På introtimen arbejder vi primært med indstillinger og teknik.

TRX er funktionel træning, hvor vi arbejder med styrketræning ved at overføre dagligdagsbevægelser til TRX-barren. Belastningen tilpasser du selv med din egen kropsvægt. Denne form for træning involverer i høj grad core muskulaturen, og du udfordrer din stabilitet, når du træner med ét ophængt punkt. Helt enkelt og genialt.

Deltag på holdet med

Månedsmedlemskab: Fri hold & fitness

Månedsmedlemskab: SeniorKraft

Antal klip med Clip´n´fit klippekort: 1

TRX Suspension Training er for dig, der vil være meget bedre til det, du er god til.
Uanset om du vil have en stærkere krop og være bedre til at bevæge dig, eller du vil være meget bedre til en bestemt sportsgren, så vil du få stor gavn af at implementere TRX Suspension Training i din dagligdag. Øvelserne er en kombination af dynamiske bevægelser og statiske positioner, hvor hele din core aktiveres, og du udfordres på både balance, styrke, mobilitet, fleksibilitet og udholdenhed.

Husk indendørssko.

Holdtider

Dato Tid Holdnavn Intruktør Sted Book
Lørdag 26-01 10:15 - 11:00 TRX intro Maj K.R. Idrætslokaler: Hal D Book