Åbningstider

bryllupslokaler

N

forplejning

N

tjenere

N

lokale

N

klargøring

N

planlægning

N

oprydning

hold bryllup i dgi huset aarhus

Drømmer I om et bryllup i unikke rammer? Og er I på udkig efter et lokale til bryllup med fuld forplejning?

I DGI Huset Aarhus tilbyder vi fleksible bryllupslokaler og skræddersyede løsninger, der sikrer, at jeres store dag bliver præcis, som I ønsker det.

bryllups fest

MENU

Letbagt torsk med hummerbisque, grøn olie, jomfruhummer, sprød kartoffel og basilikum

Medaljon af kalvemørbrad, årstidens grønt i variation, lille tærte med krydderurter

Kartoffelgratin med trøffel og portvinsky

Citrontærte med marengs, grøn matcha og vaniljeis

 

bryllupsreception

MENU

Gravad okse med estragon creme


Røget tun med mango og forårsløg


Bruchetta med tomatconcasse


Salte snacks

 

TILKØB

DESSERT

To gode oste med hjemmebagt brød, smør og tilbehør

NATMAD

Pølsevogn

drikkevarer

Fri øl, vin og vand fra 18.00 – 01.30

Cocktails og/eller Long drinks ad libitum fra 21.30 – 01.30

PRISER

Forespørg på priser.

Kontakt os for en uforpligtende snak om jeres bryllup i DGI Huset Aarhus.

Sammen skaber vi rammerne for en mindeværdig dag.

lokale til bryllup

Vi tilbyder smukke og autentiske bryllupslokaler med fantastisk lysindfald, som både egner sig til bryllupsfest og bryllups receptionen. Uanset om I ønsker en uformel stående reception med bobler og lette anretninger eller en mere klassisk opsætning med siddepladser, sørger vi for en hyggelig atmosfære og professionel betjening. 

 

Udover en høj kvalitet, har DGI Huset en central beliggenhed med hoteller i gåafstand og nem adgang til tog- og busforbindelser. 

 

BOOK FREMVISNING

Er I interesseret i at se lokalerne, kan I tage en virtuel rundvisning eller kontakte os PÅ telefon 86 18 00 88 eller på skriv til os på: info@dgi-huset.dk. 

 

Fødevarestyrelsens smiley

Se den seneste kontrolrapport herunder.

Det økologiske sølvmærke

DGI Huset Aarhus har i foråret 2022 fået Det Økologiske Sølvmærke.

send forespørgsel

Obs. minimumskrav på 50 personer ved arrangementer. 

Invitér gæsterne – vi sørger for resten.

Vi samarbejder med dig for at skabe den perfekte ramme, hvor lyd, lys, forplejning, atmosfære, stemning og service går op i en højere enhed.